Sitter i bilen - snart framme!

Nemen titta vem som skriver! Jo det är ju lilla jag  :}
det är så att Johanna är RÄDDAREN I NÖDEN!!!! fast jag var inte i nöd men det lät typ bra ehe... :$$
Nu har jag sovit lite i bilen det var hur skönt som helst, nu är det ungefär en halvtimma kvar av 4 timmar wihooo!!
Längtar lite att få komma till banan och slå ut sitt stora "chabrak" - Anmäla mig till tävlingen imorgon och sen åka till hotellet ikväll för att slappa - badaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
blev lite många a så måste rätta till det bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
                                                         cccccccccccccccccccccccccccccc

Så nu var det slut ¨på denna roliga historia!

Hejsvejs!

/ Emma

från träningen i onsdags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0