12 februari 2011

blev inget bloggande igår.
hehe,
var ju som sagt biokväll med Amanda, Filipha och Thobbe igår/natt
Vi tittde på
Lejonkungen 3
Skattkammarplaneten
Djungelboken
& 2012

riktgit nice, pigg som fan var jag också, inte likt mig. Men tillslut somnade jag vid 4, de andra hade säkert sovit ett tag då... >_<
men men, Filipha och thobbe åkte för cirkus en timma sedan Filipha skulle dansa.
Men amanda lämnar mig inte!!
trogen vän
hahah nä men a, hennes dans är inställd så det är ju gott för mig.

Nä nu ska vi spela lite piano och leva livet.
Ska till katta senare ikväll btw. Åker till Branäääs imorgon på morgonen klockan 6 eller ngt....

Hejdå!
/EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0