5 februari 2011

halluu..
årsmötet varade väldigt länge idag.
men nu sitter jag här igen.

Lördagkväll..?
hm ja vad händer då ? (:
inte mycket, som vanligt med mitt uber tråkiga liv.

fick reda på att det är melodifestivalen idag så blir antagligen det ikväll!
dock vill jag ha antingen glass eller naturgodis men pappa vägrar att köra ner mig till centrum så skitsamma.
jahaap..
vad ska man säga mer?

Flodhästar är väldigt fina när de har en rosa volang kjol och dansar runt på tå, och har en vacker liten krona mellan deras fina små viftande öron precis som toppen på gräddglass.
okej. inget liv. hejdå.

jösses..
2005.

haha! cool bruD! 18 maj 2008
tänk vad omedveten man är om allting.
3 och en halv månad efter den här bilden är tagen så ligger jag på sjukhus
pga. en bruten överarm.
hjälmen förstörd, kläder helt trasiga, skydd som har spruckit, en cykel som är sönder här och där, och framför allt en bruten arm, ett ben som däcket har spunnit upp(smällt plast i såret osv.) bula, skrapsår lite här och där på kroppen.

bild från sjukhuset. bara någon timma efter att jag kraschade :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0