efterlängtad dörr.

Snart ska jag brumma mig till min underbara säng!
och vet ni!!!
jag har ÄNTLIGEN fått tillbaka min dörr!!!
har inte haft en dörr till mitt rum på över 8 månader.
Skandal typ.
anledningen till det är för att vi hade en lite vattenläcka i lilla badrummet precis utanför mitt rum, så pappa var tvungen att bryta upp hela golvet och sen har det kommit annat i mellan.
men NU
har jag en DÖRR!!
jösses har verkligen inte uppskattat en dörr så mycket i hela mitt liv! :DDDDDDDDDDDDD

Melodifestivalen idag ja, jo jag tycker att de som gick till final var bra.
intressant. fast ne.
nu ska jag snart lägga mig, och stänga min dörr!!! åååååååh låter fantastiskt :')

/ E M M A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0