hatar regn.

Hej!

Dagen i skolan har gått bra, tror jag. eller nej inte tror. den har varit bra.
lite segt att sluta 10 över 4 men jaja. kan inte göra så mycket åt det.

Imorgon är det Nationellaprov i Svenska - läsförståelse.
lite smått läskigt, men jag hoppas att det går bra iaf!
Och vet ni? 
jag HATAR regn! uuuuuuuuusch
får verkligen ryck..
Okej att det snöar, men BARA ett okej.
men just regn.. ååh blir så arg.

Ska förmodligen åka till min gamlafarmor om en stund som är världs BÄST! med morfar och mamma.
Det vanliga kortspelet. Var verkligen skit länge sen jag var med dem. Men skolan är ständigt i hjärnan så lite svårt att bara släppa det liksom.
Ha det gottans!

/EMMAmånsson.


Här är spel ligan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0