i Branäs

halloj,
nu sitter jag i vår stuga i Branäs! :))
riktigt gott, det är -15 ute, myyyyysigt!
något som är mindre trevligt är dagens skidåkning.......
åkte barnbacken 3gånger sen tvinga Katta och Ebba upp mig i en röd backe.................
ja..
ehe.
hur ska man förklara hur det gick, jag kan ju säga att jag trodde helt seriöst att det var sista gången jag såg ljuset,.
En skoter kom om och hämta mig, sååå sjukt glad att de människorna finns annars hade jag nog suttit där tills det börja växa gråa hår.
men men, jag lever trots allt.
Nu ska jag fortsätta titta på Solsidan,1
Ha det gottans, det ska jag också ha resten utav dagarna!

Hajdoo
!
/emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0