plugg & gymnasieval.

åh känner mig duktig!
har gjort 3 sidor i matte, och nu är det bara 1 sida kvar..
Nu är det bara SO:n kvar som jag MÅSTE skicka till min lärare senast 23:59 ikväll
men det klarar jag, jag ska bara skriva en sammanfattad slutkommentar.
Jag har gjort färdigt mitt gymnasieval nu också

1a valet blev Aranäs i kungsbacka - vård&omsorg
2a valet blev krokslätt i mölndal - vård&omsorg
3a valet blev katrinelund i göteborg - vård&omsorg

Åh längtar verkligen till Gymnasiet. Få lära känna nytt folk, och läsa det man vill läsa.
Åhhhh kan det inte bli augusti NU?
eller nej, jag vill ha en lång och skön sommar först (:

Nu är det mat!
 / EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0