pluuuuuuuuuuuuuuuugg !! :))))))

Nu har jag pluggat spanska så det står härliga till!
för tillfället är jag klar med EN sak
jippiiie!!
Nästa sak nu då.
hmm.. vad blir det ?
JO MATTE!!!!!
fan.
kan inte.
fattar inte.
och min personliga hjälp lärare kan inte nu.
fan.
jaja.
får försöka ändå.

OCH HALLÅ!? hahah jag har ju försökt med det moppe provet 3 gånger nu !
och idag ringde en snubbe från transportstyrelsen och sa att det var fel på deras datorer då jag gjorde det för några veckor sedan, och det var fel så jag är visst Godkänd och inte Underkänd!!
yeeah. Så, nu si så där ett halvår efter min födelsedag får jag köra  mopeeeeeeeeeeeed.
bättre sent än aldrig ! ;)
hehe. :$

KRaaam Kraaam!
rolig cheyyy !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0