r.i.p min dator

ännu en morgon !
och jag är uppe vilket är bra.
Idag är en sån där seg dag, när vi börjar klockan 8 och slutar 16,00
usch
ingen
höjdare direkt men jaja.
Kunde inte blogga mer igår för att min dator gick sönder igår
jippii!!!!!
inte.
jag har haft problem med den jätte länge och nu ville den lämna livet.
Så mammas kille beställde en ny dator till mig igår :')
glad tjej.
dock ingen bärbar men det vill jag inte ha hemma hos mamma, får ju ändå en när jag börjar gymnasiet.
apropo gymnasium ska det komma en snubbe från metro idag till skolan för att intervjua mig och amanda om gymnasieval. :)

Nu ska jag äta upp mina salami mackor och borsta tänderna och sen dra mig ut till amnada som lär smsa snart!
chao!

/ EMMA



Kommentarer
tasha

om du har tid tycker jag absolut att du ska kika in hos mig :D

2011-02-23 @ 08:09:49
URL: http://ellohell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0