våren är på väg!!

God Morgon!
jag vaknade för en halvtimma sen, och nu har jag ätit lite frukost och ska ta en
varm go dusch! Sen blir det träning vid 16,30
men funderar på att antingen plugga lite eller gå ut en sväng,
Våren är på vääääääg!
Underbart är det rätta ordet måste jag säga.
Låg ute på altanen förut i minst en kvart var verkligen hur skönt som helst! :))
i och med att våren börjar närma sig så åker jag och amanda till Kanarieöarna snart OCH cross säsongen börjar!!!! :DDDD har längtat jätte mycket... :(
Har inte kört sedan höstlovet när jag var nere i Skåne en vecka......
sorligt.
jaja nu ska jag in i en dusch

/ e      m      m      a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0