11 januari 2011

Halloj

och nej jag har faktiskt inte dött :)
trots kylan.
men igår var jag på gymmet och massa sånt så orkade inte blogga. datorn var dessutom upptagen här hos paaaaaaapa.

Skolan började igår, och ja det var faktiskt helt okej och jag var pigg :o
något som är rätt jobbigt är att det går fan inte att sova....... i natt gick bättre
men i dag ska jag banne mig somna innan 1 iaf -.-

Fått årets första läxa idag också, något värt att lägga på minnet.
fast nä inte egentligen.
eller jag måste lägga det på minnet, kan var liiite sådär typ BRA!

Nu ska min bebis säljas ;((((((
as sorligt...
varför inte ta och köpa den ? :D
http://www.blocket.se/goteborg/Kawasaki_KX85_31510397.htm?ca=15&w=1

ojojoj här står jag och posar med min bebiiiiiiis.


/ e m m a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0