2 januari 2011

jahap.. den här tiden för exakt ett dygn sedan stog jag och Becka på balkongen och tittade på fyverkerierna, eller vi gick in 20 över.... :)
men jaja samma sak.
nästan i alla fall.
imorgon hade jag inte tänkt att sova så jätte länge, för jag ska till stan och se ifall jag kan hitta ett par jeans och/eller ett par jeans leggins, det kan behövas i min gaderob om man säger så.

somna för fan 6 imorse och vakna 10.
Alltså ska jag just precis sova nu.
4 timmars sömn.
inte okej.
fast det är ändå sjukt att jag inte är trött. :|
kroppen är la för trött så att jag inte känner det :')

fast jaaavlar vad trött jag blev helt plötsligt..

snaaaaaaaark
ZZzZzzzZzzz

puss&Kram sov sött!

/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0