2010 test

jesus vad jag känner att jag bloggar mycket, men asso jag har så tråkigt så det enda jag kan göra är att sitta och lyssna på musik och just blogga..?
Näääe jag tror jag drar till pappa imorgon i stället :DD
orkar fan inte ta bussen
blää

bara för att jag har så sjukt tråkigt så får ni ett

2010 test
;

Du under 2010

Har du gråtit? Jaa
Har du skrattat? klaaart
Har du sovit i tält? japp!
Har du sovit under bar himmel? nej "/
Har du varit på Gröna Lund? nej.
Har du varit på Liseberg? jaao
Har du varit på Kneipbyn? va fan är det?
Har du varit utomlands? bulgariiiiien
Har du varit i en annan stad? jaaa
Har du bott hemma? AAAA

Dina vänner under 2010..

Har en vän dött? nej
Har en vän sökt tröst hos dig? aa
Har du sökt tröst hos en vän? jaop
Har du sovit över hos en vän? helt klart
Har du varit kär i en vän? niixpiix
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja :))

2010 har du:

Har du pussat någon? ja
Har du varit kär i någon? halvt om halvt
Har du sovit med någon av motsatt kön? si

När har du som mest..

Gråtit under 2010? inte en aning
Skrattat under 2010? oftast hela tiden

Denna månad..

Har du varit kär? nejj
Har du pussat någon? ja.
Har du kramat någon? ja.
Haft sex? nepp
Har du skrattat? absoluuuut!
Har du gråtit? vet inte , tror det
Har du varit glad? självklart
Har du varit ledsen? jaa
(tar december månad)

När..

Grät du senast? minns inte
Skrattade du senast? för någon timma sedan
Duschade du senast? igååår
Lyssnade du på musik senast? nu.
Hade du kul senast? hela dagen igår, natten och idag


Vem..

pussade du senast? Jolin
Kysste du senast? haha!
Kramade du senast? coffe
Pratade du i telefon med senast? Gustav :))
Fick du sms av senast? Olliver
Hade du tråkigt senast? imorse innan folk hade vaknat
Kommer du ifrån? allra först från pappa och sen mamma :)
Heter? Emma elr va?
När fyller du år? 26 juli
Tycker du om någon just nu? klart, jag tycker om många!
Jag samlar på? disney filmer
Gröna eller röda äpplen? Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? tyyp ingen.
Vilken tid gick du upp idag? 10
Har du sovit i din egna säng inatt? neeej :)
Har du sovit ensam inatt? halva natten och halva natten med Jolin och coffe.
Har du strumpor på dig nu? jao
Hur svarar du i telefon? hallå/hej det är Emma/hej
Vad ska du göra ikväll? inte en aning hem till pappa tror jag iaf
Vad ska du göra imorgon? plugga till moppen
Var vill du bo när du blir stor? utomlands/göööteborg, får se vart jag hamnar..
Vad vill du bli när du blir stor? vet inte riktigt,
Är det okej att gråta? ja det är klart
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar.
Skulle du göra om du vann en miljon? spara, shoppa och resa mycket.
Har du glasögon eller linser eller inget ? inte något av de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej jag har på mig det som är snyggt.
Har du tatuering? nejj
Solar du ofta? sommaren
Är du bra på att laga mat? folk säger det.
Gillar du att dansa? njaae inte riktigt min grej, men det är okej.
Vilken är din favoritglass? daim, vanilj, MASSA jag älskar glass.
Tror du på ett liv efter döden? kanske.
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll ;o
Vilken ögonfärg har du? blååå
Vilka hårfärger har du haft? är brunett, men blev rödhåring en gång av misstag :s
Senaste låten du hörde? Fall for you - Seconhand Serenade
Brukar du bädda sängen? varje dag (a)
Har du kysst någon under den senaste månaden? noop
Vad var det senaste du sa? "gå och ge den till mamma"
Saknar du någon nu? aa ;/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0