cha chaa

tjena tjenare blondin bella här!

fast nääe
det är bara jag. Emma.
så gott när en kopp med varmt oboy rinner ner i halsen och värmer hela mig.
det är just det jag sitter och dricker, en varmt kopp med oboy.
Känner att jag börjar bli sjuk, jag nyser hela tiden och näsan är tät och ont i halsen.
WIHO
bra start på det nya året.
men men

var i stan tidigare idag och fick köpt 2 par jenas leggins och en annan fin tröja, bild kan ni få sen om jag vet hur man gör på den här datorn ;)
hihi

nä nu ska jag fortsätta att plugga till moppe provet,
lite smått pinsamt att jag fyllde år för ett halv årsen och min moppe har stått i garaget sen dess..
nu har jag äntligen fått tummen ur röven och börjat plugga (h)

gott

/EMMA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0