dusch - mat - solsidan - läxa - sova

HAllå där!

rubrikern säger det jag ska göra denna kväll innan jag ska gå till den underbara fantasiska älskade och BÄSTA skolan..... Nej.

Kom precis innan för ytterdörren
Den ni!
nä men aa kom nyss hem från innebandyn, sjukt kul och jag börjar liksom fatta hur man gör nu (hh)
det är ju inte riktigt som man kan tro att bara skjuta en boll..
vore ju helt klart enklare om det var så!
Men oftast är ingen sport lätt.

Som typ golf, världens typ mesigaste sport och kan ändå vara så in i helvete svår!
tycker jag då.. hehe..

Nu efter jag har skrivit här ska jag hoppa in i duschen eller nej inte hoppa.. blir nog inte så jätte skönt då.
ja ni fattar. och vid 8 ska familjen titta på Solsidan och äta tacos
gooooott
jag är så *Piiiiiiiiip* hungrig!

/EMMA den svättiga.. och HUNGRIGA!

En gosig liten fillur som sitter brevid mig just nu (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0