Grattis Daniel!

Grattis till världens bästa Daniel (morbror) på 38 årsdagen!! (:
En utav de snällaste och bästa jag vet! (L)

Om en stund ska vi dra hem till Daniel som ska ha släkt kalas, det blir nog mysigt.
I och med att det är 26 så är det exakt 6 månader till jag fyller år! 8D

Som sagt, idag var det teater med alla tjejer i 9an. Den var faktiskt riktigt bra.
Min typ av humor, satt faktiskt och skrattade.
den hette "Synd att jag blev vacker och inte rik"
Det var en person som gjorde hela teatern, och det handlade typ om hur vi tjejer har det i vår ålder, med killar, föräldrar osv. Man kände igen sig i många saker hon sa och gjorde, HAHAH herregud..
vet inte hur jag ska förklara vad den handlade om ?...

Jaja den var bra och rolig iaf!

Kram på er!

/EMMA

Lova, Daniel och Saga för tre år sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0