grattis Ebba till crossgymnasiet!

YO !

vill börja allt med att säga GRATTIS EBBBBBBA!! en crosstjej som är hur grym som helst och kom in på crossgymnasiet! (L) stort lycka till.
 
håller på och städar mitt rum, har nämlingen en byrå där med typ böcker och målar saker i och lite allt möjligt, jag har mina kläder i en gaderob utanför mitt rum, men nu vill jag ha de i mitt rum.
(snackar hemma hos mamma nu.)
Så måste tömma tre lådor. och eh.. det är inte lite skit i lådorna heller -.-
Men en dag till så är jag nog klar (yy)

Har som sagt äntligen vart med amanda och becka och delat ut julklappar, jag fick min älskade "kub" som jag har velat ha :')
Bilder får ni häääääär;

min kub





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0