grattis till faster 28år.

morsning korsning,

jag säger bara chock.
eller nä inte nu
men i morse, herreeeeee gud vad det har snöat :ooo
as mysigt ute, typ 5cm snö på varenda gren på träden.
huuuuuur mysigt som helst, dock mindre mysigt när all skit ska försvinna sen.. ;s
om det ens gör det.. ?

idag fyller Sofia min faster 28 år :D
grattis till dig! (L)

Nu ska jag ta och poppa mig lite popcorn på spisen, och titta på mulan eller något,
har inte tittat på den och jag fick den i julklapp :)
någon dag när jag orkar kan jag ta kort på mina filmer så kan ni se några som jag åtminstonde har :)

Ha de goott vilket jag ska ha med min popcorn skål i knät :')

/ EMMA

HAHA!
klockren bild. man kan inte alltid vara berädd på bilder, och verkligen inte när man är helt slut efter ett heat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0