hemmaaa

Nu är jag hemma igeeeeeen :')
vi var på laserdome , skit kul!
jag mobbade ett par killar där , höhöhö. (6)
jag lyckades att skjuta de hela tiden men de lyckades inte att skjuta mig.
mohahah
jag har alltid vart sämst när det gäller laserdome men nu helt plötsligt var jag bäst ? ;o ( i mitt lag)
vad hände ?
något gick fel där liksooom..
men jaja tydligen inte.. 
Vårt lag förlorade ganska stort om man säger så.. några tjejer typ 7 st som står på samma ställe med varandra heeeeeeeela tiden, de skjuter alla i sitt eget lag och de blev skjutna hela tiden..
de ba "oj heheh"
fula ungar kan man säga, men jaja kul var det iaf

amanda kunde tydligen inte vara med oss mer så jag tyckte helt enkelt att det var onödigt att åka till brunnsbo för att ge julklappar och sen åka hem till mölnlycke igen. så jag åkte hem till mitt place.
och japp, här sitter jag nu.
och har ingenting att göra.
 
imorgon ska jag umgås med min mongo till kompis. Katarina.
vi ska antagligen åka skidor. hihihhi, förhoppningsvis kommer jag hem levande...

/EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0