innebandy träning = BRA!

ja men tjena!

Idag är det fredag, (som ni antagligen vet..)
hur gott som helst fast veckan har gått huuuuur segt som helst (n)

Igår var det som sagt innebandy träning, och det var riktigt kul, ser faktiskt ut som om jag kommer börja där nu. Jag var inte så dålig som jag trodde att jag skulle vara.
Så på söndag är det träning nr.2 !
hihih
jaap jag började iaf inte gråta..
HAHA bara EN person förstår vad jag menar (aaaaaaa)
näää okej ska inte vara taskig mot honom nu.. :)

Nog om det, kom precis hem från min faster som fyllde år i onsdags, vi firade henne idag.
Så ska tillbringa kvällen med min beundrare (datorn) . Tack för att du alltid finns för mig, även fast jag kan bli väldigt arg på dig :')

Ha en gooooooooo fredag!

/ MA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0