OMG GLAAAD min mössa är tillbaka!

JAG TROR ATT JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!

JAG HITTDE PERCIS MIN MÖSSA, jag som trodde att de 400kr var borta för alltid, och sist men inte mins min underbara mössa!!

Hade stängt ner allt på datorn och skulle snart stänga av den.
men innan jag skulle göra det så skulle jag ba tömma min säng på massa saker..
och mitt i allt skräp som jag har beslutat att slänga, låg tre viktiga påsar, där lejlas julklapp ligger.
och då tittade jag i de tre påsarna. (De nu såkallade de TRE heliga påsarna..)

OCH DÄR LÖS HELA PÅSEN UPP!!!
där låg min bara MIN MÖSSA!
Ska verkligen bevara den med ömhet och kärlek.. (L)


godnatt säger en tjej som kan hållas sig varm om huvudet resten av vintern! hiihih :)))))))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0