tröööööött

ohej!

åååååh vad jag är trött nu, träningen var väldigt jobbig.
jag kan inte verkligen inte säga att dagens träning inte känns något.
för det gör den !
Jag har överansträngt mina lårmuskler, så det gör ju inte saken till det bättre.. ;s
men men, nu sitter jag och äter lite fiskgratäng vilket jag inte tycker om. så funderar på att ta en risifrutti också eller något.
Idag kommer pengarna in på kontot vilket jag gillar stort, något jag mindre gillar att hela barnbidraget ska in på sparkontot! men det är det värt! fickpengar till Egypten är inte fel ;dd

Nu snart efter att jag har ätit ska jag in i en dusch och sen göra lite läxor tänkte jag.

Kram!

/ EMMA

bild från bulgarien.
snaaaaaart Egypten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0