17 januari 2011

Hemma från skolan. jao
idrotten var inställd så vi fick sluta tidigare :DDDDDDDDDDDDDD

happy face.

Jisses vad jag har träningsvärk idag! :o
rumpan/vaderna/axlar/rygg
visste inte att det skulle bli så från igår. ååååh massage hade inte suttit fel nu må jag säga.
i för sig är det aldrig fel med massage, för det är nästan det bästa som finns!

Tror att jag ska börja med nedräkning till Egypten snart :) , tar det på onsdag då det är fyra hela veckor kvar :)))

Jag kom nyss och tänka på att jag saknar serien Prison Break.
Ni som inte har sett den, har verkligen missat något!!
Vet inte riktigt hur jag ska förklara vad den handlar om mer än att Michael´s ( huvudpersonen) bror åker in i fängelse han ska då rädda honom och han själv hamnar i fängelse eller något sånt. Då ska de försöka rymma men hela tiden då när de lyckas att rymma blir det massa strul osv.
Som sagt svårt att förklara med helt klart värd och se! tror det är 5 säsonger.

Här är låten i början av serien och bild. Jag har verkligen inget emot att han är snyggish heller...

 




Kommentarer
llllllllllllllll

han e bööööööög :D, o en tjockis nu :]]]]]]

2011-01-17 @ 17:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0