blabla 6 juli 2011

tjooooo

VARMT!!
Vi var på Lilleby med jobbet idag, gott som fan. Nu är Emma trött, en dag på stranden gör så att hon blir väldigt pumsig. Då vet ni det :] senare kommer pappa och Linda och hämtar mig. Då ska vi till Moa min kusin hon fyllde för en vecka sedan eller något men idag är det kalas! 7 år tiden går fort! :D

Katten jag pratade om häromdagen dog i går natt :( stackars katt!
Sen sköt de även en häst i måndags. Den skulle avlivas så då sätter de ett skott i pannan. Låter brutalt men det var inte så brutalt att se. hehe
OKEJ!
nu känner jag att det var ett väldigt tråkigt inlägg så det är lika bra att säga HejdåHaEttBraLiv
liksom.

Hejdå|ha|ett|bra|liv !

/EMMA

kissekatter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0