Tävling imorgon.

Tjaaaaaaaaaah!

Här sitter jag och klockan är snart halv 4?! vad händer med tiden egentligen? ;o
Kvällen lär bli väldigt seg eftersom att jag ska tävla imon måste jag sova rätt tidigt.. och det är inte jätte kul på en lördagkväll när andra ska på fest. jaja, sånt är livet :] att få köra cross är ett utav det bästa jag vet så man får ju göra sina val i livet men det är alltid så att det händer roliga saker när jag har tävling och när jag inte har något händer det inte ett piss! :))

Vet inte om jag sa det igår, men jag och ErikPerik lagade mat igår och det blev super gott!!
BÄSTA KOCKARNA !
heheh
Vi gjorde Spagetti & Köttfärssås. Aaaaaaaaaaaaah gott!

Tagga inför morgondagenstävling i Getine nu. puss på er!

/ Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0