trött tjej.

Nu äntligen funkar internetet!
Det krånglade och var allmänt jobbigt på den andra datorn men på den här datorn funkar det! :]

Nu var det slut på det roliga, en dag sommarlov är ju alltid något! Imorgon börjar mitt sommarjobb. På ett stall fast det är mer på en bondgård. En 4-hgård i Kärra med grisar och massa söta små djur ! :D:D
Så där ska jag vara 3 veckor fram över. mycket trevligt!

Idaaaag steg jag upp klockan 06.46, då undrar ni säkert varför men det var för att jag skulle vara flaggvakt på crossbanan. Så sitta i ett bås hela dagen var inget hit.. kallt, regnigt, fastklistrad röv. osv.
mysigt

Näe nu ska jag fortsätta titta på en film som håller på på 4an.

Ha det gott!

/ Emma

snygg flicka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0