Tävling i Getinge

Tjosan i Trosaaan!

Hemma efter en mycket och lång och varm dag i Getinge klockan ringde 05:25 i morse det satt hårt kan jag säga. uuuusch inget man vill göra en söndagmorgon.. Men Men
Det gick riktigt bra! Första finalen kom jag 19/30 andra finalen kom jag 12/25
riktigt nöjd med min körning och mitt resultat. jag blev 13 totalt och tog 51poäng vilket är bra! :]

Imorgon är det klassensdag på Asperö. trååååååååååååkigt eller näe kan nog kanske bli helt okej men jag är inte jätte pigg och tagg på det om man säger så :] Snart är det sommarlov ett mycket efterlängtat lov må jag säga! tihi. Vafan jag fick världens allra energi nu? Vart kom den ifrån..? jag var ju trött som en mygga förut. OCH dååååå är man trött!

jaja ha en bra söndagkväll.
puss och Kram skumbanan.

/ Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0