3 mars 2011

Nu är jag hemma hos mamma, hon hämtade mig och becka på gymmet, var där i en och en halv timma,
duktiga tjejer!!
Amanda var också med men var tvungen att gå efter en timma.
Så nu sitter jag här vid mammas dator och har precis ätit upp min mat,
var så sjukt hungrig!

OCH spanska provet gick jätte bra, eller det kändes jätte bra!
jag utvecklings samtal på tidag.
Det blir spännande, men jag tror att jag har skött mig så det blir inga problem.

Om fem minuter drar jag och mamma till mormor&morfar för att bara hälsa på liksom.
Det var lääänge sen man såg dem!

jajja slutpratat för min del!

 /EMMA

HAHHAHAHhahahha visste inte ens att bilden fanns!
fan vilken äcklig bild! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0