En timme kvar, SEEEEEEEEN ---> sova!

JAAAAAAAAAAAA
1 timme kvar!
SEN
kan jag sovaaa
för då har jag för första gången klarat att vara vaken i ett dygn.
Känner mig faktiskt lite stolt. För asso för mig är det as jobbigt att vara vaken!
Men nu, nu jävlar!
heheh.
Men nu har verkligen alla lämnat mig på msn.
inget roligt längre. Alla ska sova. Det är alltid så, när jag ska sova är typ varenda dåre uppe men när jag är vaken är det inte en kotte vaken.
Dagens ungdomar.
Vad händer med fredags/lördagas nätterna?!?! :((

Nu är det lördag, vilket innebär att jag ska till stan och köpa något till Eva eftersom att jag ska dit senare på kvällen och sen nana där :') myys.
Och lördag!! EN vecka och jag och amanda åker till Kanarieöarna!!
åååååååååååååååh underbart,
veckan som kommer, kommer nog gå mega fort!
Hoppas det iaf!

puss och Godnatt,
nej Godnatt 04.00!

/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0