Förstår inte Sveriges väder..

Hej !

Nu är jag hemma!
Efter skolan stack jag till affären med Filipha, hon skulle göra en bröd uppgift på hk:n
alltså att man ska räkna alla brödsorter och titta vart de är tillverkade. -.-
I affären träffade vi på Jolin och Amanda.
trevligt trevligt.
Så jag följde med de hem till Amanda.
Jolin stack till träning tror jag.
Och nu har jag precis kommit hem :)

Så nu sitter jag och äter middag, yoghurt & flingor!
haha, bra middag men äh vafan!
Jag har ont i mitt knä också, efter gympan idag. Körde en lek som man typ sladdar lite på golvet
så nu har jag skrapat upp mitt knä.
lyckat Emma, lyckat..

Nedrans damp väder vi har också! Igår var det huuuuur gott väder som helst!
+ grader och sol! och INGEN snö.
det varade fram till klockan 10 idag. snön VÄRKTE ner! -.-
aja,

ha en BRA kväll!

/ E m m a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0