hatar datorer som kraschar.

Hallåj!
Jag har precis slukat i mig lite mellanmål så här efter skolan.
det blev 2 olika skålar med yoghurt :')
gott.

Fick reda på att min dator som kraschade förra veckan inte var en liten krasch..
Så typ alla mina 10 000 bilder är borta, och jag överdriver nog inte.
Mina gamla bilder är kvar som tur är alltså bilder från när vi gick i 6an osv.
men bilderna från 1-2 år är antagligen borta. Vet inte än.. :(((

Det är verkligen JÄTTE sorligt..
nä blir på dåligt humör..

Nä nu måste jag plugga till mitt biologioprov som är imorgon!
/ KRAM!

aaaw så söt! min lilla bebbiiis!


(Bulorna är efter att han har ramlat, och inget annat ;) )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0