jag lever!

ojojoj. här var jag igen!
Har inte suttit vid datorn sen i lördags!
och jag fick tillbaka min mobil i måndags och från den kan man inte blogga.
jaja.
hade nationellaprov i kemi igår. och jag gissade på allt!
men hoppas det gick hyffsat ändå :)

Imorgon ska vi till Hovfjället! :DD
mindre kul att vi ska vara i skolan 5.15
sen blir det buss i 4,5 timmar och sen åka störtlopp ner för alla backar! :D
jag har ju tekniken inne nu när jag har var i Branäs i en vecka !!!! :DD
not.
hoppas att det går bra ändå.
jaja nu ska jag in i en dusch och sen ska jag lägga mig i sängen för att försöka varva ner.
Upp med tuppen liksom.
Om tuppen ens har vaknat vid 4.
hehe.

Nä nu ska lilla jag in i duuuschen!

/ Emma

Hovfjället 09

ett tag sedan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0