lördag och solen skiner!

Heeeello!

Vackert vår väder ute!
Har suttit ute på altanen i två timmar och läst, eftersom att boken ska vara utläst på måndag.
Och det blir klart mycket bättre när man kan sitta ute i solen och läsa :')

Funderar på att gå ner till affären eller tigga skjuts, för att köpa lite saker till det jag hade tänk baka.
Cupcakes. Väldigt goda, gjorde de när jag praoade på cafét i höstas.
SUUUUPER gooooa!
Ikväll händer inte jätte mycket.
Melodifestivalen typ.

Och HAHAH, vaknade halv 9  imorse och på något sätt så trodde jag att det var skola, och att min buss skulle gå om 20minuter så jag sprang upp ur sängen och tog på mig min bh och sen stannade jag upp och tänkte.
"Vänta lite nu.. är det inte lördag idag??"
Jag gick till min säng och tittade i kalendern och jo visst. Det är lördag.
Och tog av mig igen och somna.

Tjejen som inte har någon koll..
HAHA. nä nu ska jag flytta ut ur min Onepiece och ta på mig lite odentliga kläder och fixa till mig, känner mig som ett vrak.

/ EMMA

hej negerbarn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0