22 grader.. VARMT - klaga inte?

Heeeeej på er!

Har totalt glömt bort bloggen, tills jag kom på det idag :')
Hur gott väder är det inte?!
Lite mongo kongo att det snöade för en vecka sen.. CP
jaaja, 22 grader och jag ska ut och sätta mig på balkongen och sen dra in till stan för att möta Erik och lite så smått och gott!!!!!!!!!

Idag hade vi spexfoto vilket innebär att alla 9or klär ut sig, våran klass är så über tråkigaaaa så vi var typ bara 10/22 -.- skitsamma!! oj tuff jag är. Men vi var iaf lite utklädda och bild kommer väl om ett tag när kortet dinker ner i bervlådan. Bra svenska här men jag orkar inte trycka på raderknappen.
Nu ska jag ut i solen med min dum dumma skoskaaaav! :D

Adioos!

/ EMMA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0