3 veckor till sommarlov!

Här sitter en duktig tjej som har städat hela köket!! & lagat mat till familjen!!
Jag och Johanna fick ett ryck och började städa HELA köket. allt från lister, skafferi, golv, disk, elektronikdelar. Det ena ledde till det andra. Badrummet fick en liten rengörning också :')
Duktiga tjejjjjjjjer!!!!
Annat kan ni inte säga!
Nu sitter jag och tittar lite efter fakta om feminismen. Imorgon har jag muntlig redovisning om det. och SEN är jag klar med ALLT. åh helt underbart. om 3 veckor slutar vi 9an :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D
längtar som fan till sommarlov! hade inte suttit fel nu.
så slappa får man göra om tre hela långa veckor.. >_<

I morgon ska jag vara med godingen Erik om ni undrar typ liksom hehhehe.
På söndag är det morsdag och då är det precis som vanligt, jag, mamma, mormor, och farmor Inga blir bjudna till laxbutiken av morfar. Det är en resturang vid Lysekil där de bara har massa olika laxrätter. och jag ÄLSKAR lax :D smaskens :')

Nu ska jag fortsätta med Feminismen.

/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0