All möjlig information. + bildbomb

oj var ett tag sen jag skrev nu, men i fredags var jag med katta och lite så.
Gick och la mig jätte tidigt eftersom att jag tävlade igår.
Det gick rätt bra för att vara första tävlingen och träningen sen i november.
Så jag är ganska nöjd :)
Valborg var ju igår så efter tävlingen åkte jag hem till pappa för at duscha och lite så och sen hämtade mamma mig och vi åkte hem till hisingen. Då drog jag till Becka, Jolin och Amanda som var uppe i en "skog" där vi grillade och åt massa. hade allmänt mysigt!!!!!!
Idag har jag vääääärldens jävla träningsvärk. fyfan.
Har verkligen skit ont i hela kroppen! nästan så att det gör ont i armarna nu när jag skriver. :D
Om en stund kommer mamma och hämtar mig hos Jolin då ska vi åka till läkaren för jag har urinrörsinfektion
ajajaj.
Sen ska jag nog vara lite med Erik och sen Amandapanda.

/EMMA




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0