apelsin är gott

Tjeniiixen!
Kom precis hem, var med Amanda när hon pierca tungan. det blev snyggt! :]
Imorgon är det 2 nationellaprov i matte.............
jag kan gå och dö redan nu......
matte är inte min starka sida om man säger så........
Kände att det blev väldigt mycket punkter nu.........
Men känner att jag måste fortsätta..........
Fast nu ska jag ta mig ut ur den onda cirkeln......


så !
Nu är jag tillbaka! En liten trevlig stund med massa punkter och även lite utfyllnad så att inlägget ser lite längre ut än bara 3 rader.
Nu har jag skrivit rätt mycket, inget intressant dock. Eller jo... eller näääe.
Men som sagt. Imorgon har vi NP i matte.
Hejdå
ska gå och typ tycka synd om mig själv nu!!

/emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0