bä bä bä he

Nu är jag hos mammsen!
vilket betyder lite mer uppdateriiiiiing!
Igår var det studiedag och jag pluggade till Fysikprovet hela dagen. och det provet var idag. Gick sådäääär..
I söndags var det tävling i Borås.
Johanna fick åka ambulans, koffes motor rasade och jag blev överkörd.
jao bra helg.
Som tur var det inget allvarligt med Johanna, hon slog i svanskotan vilket gör sjuuuukt ont så det var "bara" smärta och inget brutet. Jag blev överkörd och nu har jag blåmärken och skrapsår lite här och var :) Finalen jag körde gick sjukt bra och jag är nöjd med min körning !

Nu ska jag äta lite mat och sen ska vi till Farmor Inga som fyller år idag. Ikväll sover jag hos Amanda troligtvis.

Ha deeeeeeeeet göööett!

/ emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0