hej, Emma ihjälfrusen Månsson

Hej jag heter Emma och är ihjäl frusen!!
Fy 17 vad kallt det äääääääääääääär. jag tror att jag dör snart typ...
totalonödig dag. Jag är negativ till allt just nu känner jag. Det glädjer mig att jag ska sätta mig och plugga lite nu också. Jiiiippppie!! -.-

HAHAH
var ju som sagt på det mötet igår och fick reda på vilket sommarjobb jag fick.
Jag fick jobb på ett stall. Jag och hästar går inte riktigt ihop! Ehe..
Aja jag får pengar för det.
Crossträningen var jobbig, banan var jätte svår osv. Men till slut gick det bra.

ohyeaaah Jag(L) hästar.. Ser fram emot detta!!!!



Nu blire musik och plugg... Sen mot pappa!

/ Emma

så här blå är jag just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0