Jorden har gått under. - Modellab

Hallluu!
Rätt konstigt att jag kan skriva här nu när världen har gått under men jag är Gud just nu, och är cool som bloggar uppe i himlen! Den ni! slå det :')

Tror inte jag bloggade igår, minns inte! :O
Men hehe jag åkte till stan direkt efter skolan med amanda, shoppade kläder osv. Åkte med henne till dansen och sen åkte vi tillbaka till stan för att hon skulle köpa ett par skor, jag en tröja och sen ÄÄÄÄTA!!
mums.
det blev Slimfood. Mycket gott. Sov hos henne. Vaknade upp hos henne idag (annars hade jag börjat undra)
Idag var jag och Amanda på ett ställe som hette modellab där man är modell för en dag. Tog ca två timmar och sen var vi klara. Blev sminkade och så. Vi köpte ett kort var det kostar 550kr för ett kort!! Galet.......
Snacka om att de tjärnar pengar på skiten.
Imorgon är det tävling i Varberg! hehe hoppas det går braaa. Lite drygt att man måste vara hemma en lördagkväll och gå och lägga sig tidigt.. Hade nästan hellre åkt med Erik till Slottskogen och haft skoj idag. Men jag vill ju köra imorgon annat säger jag inte. Skulle bara vilja kombinera det ! :D

jaja nu ska jag ta bort smink och lite så !
Kram på er!

bilden från idag.


Kommentarer
filiphaaa

sjukt fin är du hjärtat ! <3

2011-05-22 @ 19:26:46
URL: http://filiphabellring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0