Tävling i Varberg.

Hej på er kärt folk!

Kom precis hem från Varbergs crossbana. Gick rätt bra faktiskt, är nöjd med körningen.
Lite halv mobbat att man bara kom 9/19.. men äh skitsamma, starten var urkass och jag var så slut i händerna/armarna så det var bara farligt att hålla i.

Imorgon har vi livräddnings testValhalla simhall. Bläää vad tråkigt.
Men jag är tvingad så då är det bara att slänga på sig en bikni och hoppa i plurret.
Nä nu snart ska jag hoppa in i en dusch. Vilket jag inte kommer orka men jag kan ju alltid säga att jag ska duscha för det låter bra :') näääe men jag ska faktiskt duscha innan 22.00
hehhe.

Natti Natti på er!

/ EMMa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0