vård lektion.....

Jag har världens segaste och tråkigaste lektion just nu........
Vi har vård och omsorg.. bläääh
Jag vill inte jobba med Munhälsa? jag vill jobba med andra saker!
Längtar till 2an för då är det mer blodprover och så, nu gör vi inte jätte roliga saker...
Men jaja, om 1,5 timmer slutar vi och då ska jag försöka hinna med till the bus
för att sen hinna med till tåget för att sen hinna med till nästa buss för att sen hinna gå hem till Erik för att sen vänta på honom undertiden han är på gymmet för att sen säga hej till honom för att sen äta hos honom för att sen plugga för att sen SOVA :]
Jaja nu får jag la göra mitt arbete om munvård...
Om 20min ska jag in i metodrummet och tvätta dockor mellan bena! yeaaaaaaaah

Kramisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0