9/11 dagen som förändrade världen

Idag är det 9/11 alltså var det 10 år sen World Trade Center försvann.
"Dagen som förändrade världen" som de säger.
Jag var bara sex år när det hände och det kändes som om det var för bara några år sedan och inte tio?!

Igår blev det aldrig någon bio men det blev ett par löparskor och ett par löparbyxor :] niiice!
Hade faktiskt tänkt mig att ta och inviga dem idag!
Visst är jag duktig!!? Precis som ett lejon. fööör dem är duktiga?
Vet ni varför jag vet det? Jo för att jag just bestämde det (:
HEHE
För övrigt har jag varit hos min faster idag, där fikade vi och liiite så. Nu får jag ta mig något att äta och sen byta om och sen ut och springa! taggat! näe men ääääh

/ E m m a

http://www.filmapia.com/sites/default/files/filmapia/pub/place/twintowers.jpghttp://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/stadium/images/Traning/Kondition/2007/070912_podotech_mellan.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0