bibliotekettttt

Morgon morgon.
ohyey! vad jag älskar det!
Där ljög jag. fan
Engelskan är inställd och just nu sitter jag i biblioteket med Anja och Anna jag är något förbannad på en tjej men nämner inget namn ! :] Men jag ska faktiskt ta och läsa min engelska bok för jag ska ha läst minst 4 kapitel tills på onsdag och jag har läst 1 kapitel.  ojdå not good.
jag sprang ju igår och det gick kanon! Vr faktiskt lite förvårnad att jag orkade! Jag orkade tills jag vill håll. fan -.-
Kanske blir lite springning idag igen, beror på hur mycket jag har i skolan
Nu blir det läsning!!

Här är boken jag läser, jag vet knappt själv vad den handlar om.. tummen upp på det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0