panik?!

Nu äntligen är jag hemma från skolan eller ja ehe..
jag har varit hemma i kanske en 30-45 minuter men jag har faktiskt läst andras bloggar så det så!
I morse hade jag inte alls lite panik?!
Erik väckte mig och frågade när bussen gick "07.10" svarar jag medans jag ser att klockan är 07.01 !!! PAAAANIK! jag är en sån tjej som får panik utav att stressa.
Jag vill ha gott om tid på mig.
Som tillexempel om jag ska åka utomlands så vill jag ha packat och klart minst 2 dagar innan. Annars får jag typ panik :D
Eller ja, kanske inte panik men jag är som jag är. Jag vill även ha ordning och reda. Ex. om mina syskon hoppar i min säng eller om de springer på min matta som flyttar sig då får jag panik(?!) Jag vet inte varför det är så jag tycker själv att det är väldigt jobbigt. Jag har en sminklåda eller där jag har allt som har att göra med ansikte/kropp/hår osv. jag märker dirket om någon har varit i lådan för det ligger inte där jag lämnade det. Skit jobbigt. Låter inte så jobbigt men det är det! :]
Men åter till busshistorian. Jag hann tyvärr inte till bussen MEN jag hann till tåget! :D Jag hatar nämligen att komma försent till skolan :}
Hahah, nu ska jag sluta att skriva på min lilla roman här. jag vet själv att det är jobbigt att läsa sånna här inlägg. Applåder till er som pallade!!
KramKram

p.s  jag har webcam på min skoldator med bilderna har för stort format så kan inte lägga in de på bloggen?! :(
Så tråkigt med en blogg som inte har bilder. Och jag har inga bilder på min skoldator........ FML får bli fb bilder.

saknar(L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0