hahahha rolig morgon.

tjenixen alla!!
'
idag är det sol ute :] och det är underbart.
riktigt skönt att det är helg tycker jag :)
'
HAhahahahhahah, måste berätta en sak som jag precis gjorde!! Erik var inne i duschen, så skulle jag på toa så jag gick in. Men innan jag gick på toa så smög jag bakom dusch draperiet och vråla. ERik hahahahhahahaah blev rädd som in i helvete och hoppa till ahhahahahah och han såg helt vätt skrämd ut hahahahahaha. JAG DÖÖÖÖÖÖR!!! han höll i munstycket på duschen och råka skvätta lite överallt. HAHAHA dagens!
'
hahahha men ja, igår var jag och Erik och shoppade lite :) jag köpte en grön vit randig tröja, och en spetströja och en bh (y) nice.
'
jaja hejdå!!
hahahah kan inte släppa hans min..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0